luni, 27 august 2007

O zi fericita

Azi am avut o zi fericita.

Nu mi s-a intamplat nimic deosebit, dar am decis sa fie o zi fericita.

De ce sa leg fericirea mea de lumea exterioara?
De ce fericirea mea sa fie conditionata de vreme, de politica, de serviciu, de sanatate?

Cand se intampla ceva neplacut la serviciu imi spuneam ca azi vreau sa am o zi fericita si rabdam pana imi trecea starea de suparare.

Era ca si cum m-as fi lasat de fumat, luptam din greu pentru o zi fara viciul meu.

Oare nefericirea este un viciu?

Totusi m-am enervat pentru scurt timp la sfarsitul zilei, dar pe total e bine:

Am fost fericit desi nu mi sa intamplat nimic.

Maxim de profit cu minim de investitie :)

Un link interesant despre fericire:
http://www.ted.com/index.php/talks/dan_gilbert_asks_why_are_we_happy.html

Un comentariu:

Anonim spunea...

Asta mi-a placut :-)
Trebuie sa o incerc si eu !