marți, 3 decembrie 2013

Cat de toxica este exploatarea gazelor de sist? 1

Intrucat cred ca domnul Ponta spune numai adevarul si cred ca taranii de la Pungesti sunt niste ignoranti, care nu vor binele tarii si preturi mici la gaz , m-am gandit sa caut informatii despre gazele naturale.
Mai jos descriu concluziile la care am ajuns si linkurile pe care le-am gasit.
Gazul natural extras contine metan, propan si butan. Vezi link.
Metanul in sine omoara prin asfixie, si asta face rau  plantelor. 
Zacamintele de gaze naturale si conductele de gaz metan, scapa gaz metan care poate omori plantele si animalele daca este in concetratie suficienta.
Propanul in doze mici poate afecta sistemul nervos, in doze mari poate provoca atacuri de cord.

Aceste gaze pot ajunge in apa in urma fracturarii hidraulice?

In urma acestui studiu s-a gasit o concentratie de metan de 17 ori mai mare in puturile de apa aflate la mai putin de 1 km de sonda de foraj.Propanul nu a fost masurat.

Mai este un pericol, pe care nu l-am analizat: gazul natural apare in urma descompunerii petrolului, injectand apa in locul de formare, poate exista urme de petrol care pot fi aduse la suprafata.
Mai multe despre toxicitatea exploatarii petrolului si gazelor cititi  aici.

In concluzie prefer sa dau bani la rusi decat sa otravesc niste sarmani, ca sa stau eu in maieu in casa mea incalzita cu gaz.

Niciun comentariu: